Windows Live Messenger 8.5 Beta İndir

Microsoft’un, windows live messenger 8.5 beta sürümü microsoft’da çalışan bir ispanyol tarafından sızdırılmış. Ancak Türkçe yamasını indirerek windows live messenger 8.5 betayı Türkçe olarak kullanabilirsiniz. Windows live messenger’dan farklı olarak çoklu msn kullanma özelliği mevcut.Windows live messenger’da bu özelliği eklenti yükleyerek kullanabiliyorduk. Daha fazla bilgiye olarak buradan ulaşabilirsiniz(ingilizce). Windows Live Messenger 8.5 Beta’yı buradan indirebilirsiniz.

179 Comment

  1. ezgi says:

    ya henüz iniremediğim için bişe söleyemem ama süper bişeye benzzio…

  2. JaMaL says:

    ben windows kullanmadığım için deneme şansım yok. deneyen arkadaşlar fikirlerini yazarlar mı acaba?

  3. sLaYeR says:

    slmlar sayın böte Windows Live Messenger 8.5 Beta sürümünü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum gayet güsel herkese tavsiye ederim.

  4. JaMaL says:

    Senin gördüğün olumlu ya da olumsuz özelliklerini paylaşırsan sevinirim.

  5. BARBİE says:

    YA BEN Bİ TÜRLÜ İNDİREMEDİM SÖYLEYİNDE İNDİRELİM

  6. esra says:

    ya kardeşim biri bana yardım etsin indiremiyorum :D

  7. JaMaL says:

    Arkadaşlar neden indiremediniz. Sorunu tam olarak yazarsanız yardımcı olayım.

  8. black.rock says:

    bizde çoklu msn açılmıyo neden acaba!!!

  9. ikbal says:

    ya arkadaşlr indirdim fakat uygulama başlatılamıyor diyor herşeyini yaptım kurdum açtım ayıkladım olmadı biriniz yardım etsin siz nerden indirdiniz vede nasıl nolur biriniza nlatsın

  10. neslihan says:

    yaaa bu kaç mb lık alan kaplıo*

  11. buqeT says:

    yha indiremioyrum biri yardım etsiiinnnnnnnnnnnnnnnnn:(:'(

  12. nuri says:

    lan türçe sini indiremiom yardım edin sinir kirizine girecem

  13. melis says:

    yardım edin indiremiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

  14. evren says:

    valla türkçesini endirdim ama kurup kullanan varsa banada göndersin

  15. JaMaL says:

    Windows Live Messenger 8.5 Türkçe yamasını indirmek için açılan sayfada “Free” butonuna tıklayın. Ardından kutucuğa orada çıkan yazıyı yazarak “Download via Level” a tıklayın. İnecektir. Hâlâ sorun yaşayan varsa söylesin.

  16. özgür says:

    eyw jamal süper hizmet.. ben çıktığını bile duymamıştım..

  17. JaMaL says:

    Rica ederim. Kurdun mu peki?

  18. abdullah says:

    çok harika.inanılmaz beta=mükemmel durmayın beklemeyin hemen indiirrnn

  19. aytac says:

    işte aradığım şey… tesekkurler.

  20. bunda coklu oturumu nasıl kurucaz

  21. EnEs says:

    arkadaşlar bunun türkçe yamasını nasıl indircez yaaavvvv?????

  22. esra says:

    ya programı bi arkadaşımda gördüm çok şahane ama ben indiremiyorum nolur nasıl indiricem yardım edin :(((( ağlamak istiyorum ya nasıl indircem ben onu kaç tane sayfa açtım denedim ama olmuyo yha napıcam fikri olan varsa rica ediyorum yardım edin :( :( :(

  23. dilem says:

    yha bn de live messenger8.5 indirdimm ama türkçesini indiremiyorum yardımm ednn plss..!

  24. emrah says:

    ben indirdim çok kolaydı haha ha ha

  25. ayten says:

    ya ben bu beta olayını yükledim taam ii hoş görünüm flm on numara ama ben bunun hakkında biraz daha bilgi almak istiorm yane ne gibi farklı özllikleri var_?

  26. DamLa says:

    ya ben bi türlü indiremedm bunu yaa biriniz yardım edin ltfen:(

  27. can says:

    bak orada en üstte yazıda buradan fln diyo onların 2 cisine tıkla indirme secenekleri gelicek

  28. ikbal says:

    valla muhteşem bi program nezamandır kullanıyorum fakat biz format attık indirdim artık yüklenmiyo bize hiçbişi bilgisayar çktü resmin:) ama hepinize öneririm muhteşem bi program tabi başınızda benimki gibi manyak bi bilgisyar yoksa:):):)

  29. ikbal says:

    :D:D:D:D:D

  30. ikbal says:

    :-) ya nasıl gülünüoo :D:D:D

  31. ikbal says:

    :-) :-) HEH BULDUM

  32. ikbal says:

    BU ARADA arkadaşlar msnemi vereyim belki yardımım dokunabilir;-) ;) [email protected] sorun varsa yardım edebilirim ;) ;-)

  33. salak says:

    valla güzel

  34. irem says:

    ya ben bir türlü indiremedim bana biri yardımcı olsun

  35. ayti says:

    ya arkadaşlar bence gerek yok.bi önceki sürümden tek farkı çoklu oturum özelliği imiş..msn plus indirdiğiniz takdirde o özelliklere zaten kavuşuyorsunuz .. bence denemeyin ispanyolca öğrenmek istiyorum diyorsanız deneyin isterseniz:)

  36. tolga says:

    YA BU 8.5 İNDİRDİMDE BUNUN ÇOKLU OLANI YOKMU BİLEN VARMI

  37. burcu says:

    yaaa arkadaşlar nasıl yüklediniz ben yükleyemedim bilen varsa söylesin

  38. selen simge says:

    ya arkadaşlar ben indiriyorum ama açınca diyor ki daha yeni bir sürüm gerektiriyor .bana yardımcı olu musunuz???????????????

  39. tuana says:

    ben indırdım aslında pek farkı yok avatar sekıllerı falan degısık bıraz

  40. tuana says:

    google dan windows live messenger beta yazın orda ındır.com falan cıkıo ordan programı yukle cıkıo tmm yapın kendı yuklenıo bende tesadufen ındırdım

  41. patates says:

    ya bende indirdim ama kuramıom :( 19 mb yer kaplıo bide yaw :) Arkadslar bunu kullanabilen varsa allah aşkına yazsın noooooooluuuuurrrrrrr :D sonrada resimli bi anlatım yaparsa tam süper olacak walla :D kaç paraysa vercez ya tamam allah allah :D

  42. mehmet says:

    iniyo inmesine de niye olmuyo yaw bu

  43. ayşenur says:

    yaww arkadaşlar nasıl indiremiyorsunuz çok basit yaa

  44. melek^n says:

    ya ark.lar indrme yarne tıklıorum ama %5 ten sonra ilerlemio bende biri yardım etsin acilen :S

  45. GİZEM says:

    slm bu msn sürümü çook güzel herkesede tavsiye ederim msn 8.5beta yı ama ben birtürlü bu msn nin yamasını bulamadım yüklenmiyor yardımcı olursanız sevinirim

  46. JaMaL says:

    Arkadaşlar linkte sorun yok. Windows Live Messenger 8.5 i indirebilirsiniz.

  47. DerWiS says:

    YA ARK NASIL INDIREMIYORSUNUZ BASIT AMA YAVASS ILERLIYOR :d ANLASANIZ II OLUR ARK DE GORDUM MUTISS BSII :d TAVSIYE EDERIM :d

  48. DerWiS says:

    :D

  49. DerWiS says:

    ben de daha 64 de ıssallah yaparım ama kolayy bence yapamıyana dıemm betayı burdan ındıre bılırsınzı deoo oraya tıklayın kaydet felan gelıyor kaydete bas tmm de dolar bekleyın yeter 70 olduu :D hadıı ııı sanslarr :D

  50. DerWiS says:

    Ben KacaR IyI SansLaR :D III geceler :D byee byee

  51. DerWiS says:

    Eyy WAHHH OLMADII AY BEN BOLE SEYINN :D

  52. ayşe says:

    bende indiremedim bebişler nie acep yav

  53. irem says:

    ya biz indiremiyoruz

  54. Murat says:

    Ya arkadaslar goruntu olarak super ama live messenger kullananlarla dosya paylasimi biraz yavas :(

  55. DERYAA says:

    2 sattir file download yazıo halen % 0 plss yardımmmm

  56. YUSUF says:

    İNDİRİLMİYO

  57. ceno says:

    ok iyi bişi :D

  58. onur says:

    bencede süper birşey.manyak ağalar.kullanmanızı dilerim.onur hahaha.5 yıldız hakediyo

  59. EDİP says:

    SAOL DOSTTUM ELLERINE SAĞLIK :OK GUZEL OLMUş İNDİRDİM TURKEÇESINIDE .. ÇOK GUZEL MIŞ VALLAH ELLERINE SAĞLIK DOSTTUM NEYSE İYİ KAVGALAR..:D.:D

  60. Rica ederim. İyi günlerde kullanın :D

  61. ark bu nası bısey ya 2 saattır denıom ama olmuyo bırı bana yardım etsın numaram 05543392136 lutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  62. olmuyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  63. ya lutfen abna bırı yardım etsın

  64. berat says:

    bende indirdim çok kolayyyyyy

    resmin yanında ikitane buradan yazıyo ikincisine tıklayın aşağıdakşine tıklayın indiriyo
    emeğe saygı!!!!

  65. berat says:

    ama arkadaşlar neden yüklenmiyi
    !!

  66. berat says:

    indirdim ama açılmadı!!!!!!

  67. nagihan says:

    jamal kardes yardım et ya ınmıyo nasılolcak zahmet olmazsa solesen ıyı olcak

  68. ramazanksk says:

    arkadaşlar indirmesine indide kurarken dijital imza bulunamadı diyoo ne yapmam gerekiyo bana biri yardımcı olursa çok sevinirimm

  69. arrrttttttiiiiiiiiiiiiiisss says:

    yardııııımmmmm…ben vista kullanıyorum 8.5 betayı yükledim oturumu açıyorum hemen kapanıyo hep tekrarlıyo 8 dede aynı sorun 7.5 de de sürümün eski olduğunu söylüyo yani oturum açamıyorum yardım edebiecek varsa sevinirim şimdiden teşekkürler….

  70. ilkan says:

    arkadaşlar ben bu 8.5 i indirdim süper bişey ama bunun türkçesini bulabileceğim bi yer biliyo musunuz?

  71. evraa says:

    ya bi turlu turkçe yamasini indiremedim ayrca ispanyolca degl ingilizce benimki:D BİRİ YARDM ETSN MSN m [email protected] plseeee

  72. yukarıdaki

    Daha fazla bilgiye olarak buradan ulaşabilirsiniz(ingilizce). Windows Live Messenger 8.5 Beta’yı buradan indirebilirsiniz.
    yazıda buradan yazan yere tıklasanız yeter

  73. sinan says:

    ya nasıl indremiyosunuz indirmesini bilen indiriyo yaa:D sizde bi prblem olabiilir:D

  74. zıbıdı says:

    yükleyemedim nebu çektiğim yetti kızlar bay

  75. bursalı:) says:

    bende indiremiorum neden acaba yaaaaaa merak ettim arkadaş indirmiş mütiş diyo ama ben indiremedm YARDIM EDİN LÜTFEN yoksa nefesimi tuttarım:D:D

  76. anıl says:

    süper abi yaaa

  77. ayşegl says:

    yha olmuo 3saattr ugrasıormm yhaaa …

  78. ayşegl says:

    yha cok rıca edıormm bırısı yardm etsn yhaa

  79. yha yükleyemiyommmmmmmmmmmmmmmm yükledimö ama kuramıyorum yardım edinnnnnnnn [email protected] biri yardım etisn:(:(aacil bekliyorum

  80. aaaaaaaaaaaaaaa olmuyo yha eski programımda açılmıyo off kafayı yicemm

  81. şükriyee says:

    lan bi msn indiremiyonuzz tühhh size ç00q kolay bence

  82. bu_rock says:

    ya bn indirdimde hatalı indi dedi bide ya bn bunu çoklusunu nerden bulacamki

  83. thlikeli_made says:

    çavuş guzel prgorammmış

  84. ayyy bayıldım walla ben bu programa yaaa bende bi 9.5 war ama 9.5 daha güzel yani kısacası süper diyebirim 8.5 den orda herşey düşünülmüş yaaaa

  85. hackerfahri says:

    çok kolat oldu türkçe yamayıda çoklu msnide kurdm teşkkürlr..

  86. talha says:

    ya ben msn 8.5 i indire bastım indirmedi aynısey yine çıktı

  87. güneş says:

    anlamadımm bu yorum yazmadan once olan kısmıı ne demek ıstıyorr herhalde bız kor cagııl degılızz turkceyıı bılıyoruuz sıte sahıbıı sana soyluyyoruum bence hıc gerek yook ınsanlara askıl vermeye sen bıze meessenger nasıl yuklenıyor onu goster unstune tıklıyoruuum yıne aynı sey cıkıyr ala ala bos bos konusmak kolay ama ıslevv yuooook ıslev olmayınca ıs yaramıyorr sıte sahıbııı…………..

  88. Yorumundan Türkçe’yi yeterince bilmediğini çıkarmak mümkün. Senin gibi yazanlara uyarı olsun diye ekledim. Belki bir şeyleri düzeltmenizin vakti gelmiştir. Ne dersin?

  89. NEFİSE says:

    YA AYŞENUR KARDEŞ BİZEDE TARİF ET YA NOĞLUR ALLAH’INI SEVERSEN YA NASIL İNDİRDİN SÖYLE

  90. Gunel says:

    Selamlar BAkudan

  91. Gunel says:

    Alo kimse varmi

  92. ahmet_z says:

    çok güzel miş millet msn em [email protected] ama yanlış anlamayın [email protected] [email protected] değil [email protected] msn emde p harfi yoq

  93. dsdsd says:

    harıkasınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  94. isa says:

    valla teşekkürler çoklu msn sorun oluyor. umarım bunda çoklu msn’i açar.

  95. recep says:

    bu proğramı yükledim ama bir tuhaflık var bunda

  96. recep says:

    hı şimdi anladım harika proğram

  97. cicikizz says:

    ya bunun çoklu sürümünü kesin indirebileceğim bi adres var mı? İki saattir arıyorum bulamadım kafayı yiyeceğim. Yaaa bilen bir zahmet yardım etse nolur

  98. rocker girl s.i.m.l.a says:

    millet hiç güzel bisey deil bosu bosuna yuklemeye gerek yokk aynısı sadece görünümde ckk kücük deisiklikler war odaa o kdr güsel deil yanee

  99. nefise says:

    YAAAAA İSA KARDEŞ AYŞENUR MUDUR NEDİR TARİF ETMEDİ.SEN TARİF ET BARİ.ALLAH’INI GALİBA SEVMİYORMUŞŞŞ…

  100. NEFİSE says:

    ECE SEN BETAYI İNDİR AMA 8.5 FELAN FARK ETMEZ.
    NEREDEN İNDİRDİN KIZZ.HATTA MSN ADRESİNİ DE YAZ KIZZZ……….

  101. NEFİSE says:

    helpppppppppppppppppppppppppppppppppppp
    nikis schreiben

  102. NEFİSE says:

    Kendimi tanıtıyım mı?Benim adım Nefise,soyadın Çelik.Msnem de:[email protected] sınıfım da 2.sınıf
    hadi bye

  103. ya arkadasLar ben ındırdım de acaip bıse yaa buu :S messnger sımgesı ndn gelmıo onu anlamadım :S

  104. sinoo says:

    wayyy bee emesen açamıommmmmmm

  105. birtürlü inmiyor nasıl birşeybu!!!!!!!!:(:(:( (sezgi,yaren,ebru sizleri çookkkk seviyorummm) biz küçük cadılarızzz

  106. ya kaç kere denedim olmadı nasıl birşey buuuuuu!!!!!!!!:(:(:((gözd£,sezgi,yaren,ebru)küçük ama zeki cadılar!!!

  107. YA YETER 10.000.000 KERE DENEDİM OLMUYOR;-)

  108. ebruuuuuuuuuuuuuu

  109. buse.sezgi.yaren.gözde says:

    ya süepr bi proglar ama nedense olmuo gözdeciğim ilk bize hatırlattı cnm gözde sezgi yaren buse çok mutluyuz

  110. sesimi duyyyy

  111. indirdimmmmmmmmmm >>>>

  112. ooooooooollllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    1

  113. süper bu şeeyy

  114. sengyand rock cadıları((sezgi,gözde,ebru,yaren)) says:

    (isimleri boy sırasına göre dizdim alınmayım bebeler) sengyand da msn bile yok buna şükredin ayrıca gözde süpürge mi kırdın hayko cepkin seni çok seviyorum
    (tolga yı da)

  115. TURKHISH _-_-_-_ RAP says:

    binkere denedim hepsindede oldu allaha karetsin ama oldu__——__-
    sizinki olmadımı?

  116. TURKHISH _-_-_-_ RAP says:

    KoLeRaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  117. c-e-z-a says:

    bence çokgüzel bi program

  118. Windows Live Messenger 9.0’ı indirmek ve hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlar Elif’in yazısını okusunlar mutlaka : Windows Live Messenger 9.0 Download

  119. […] önce Windown Live Messenger 8.5‘in beta sürümü ile ilgili bir yazı yazmıştım. Duydum ki Windows Live […]

  120. diyor Kİ says:

    ben derimki isteyen benim msn adresimi eklesin istedigi msn patlatıyım istedigi progamı göndereyiyim yani tek msn eklemek bu iş muhahaha
    [email protected]

  121. merve says:

    8.5 beta harika ama indiremiyorum bana yardım edermisiniz

  122. ya offff says:

    ya varya sinir oldum gerçekten güzel bi program ama benim pc ye format atınca silini indiremiyorum yawwwwwwwwwwwwww biri yardım etsinn

  123. hanife says:

    ya yardım et GÖZDE NASIL İNDİRDİN YAFFF

  124. hanife says:

    YA VARYA ŞU ANDA SİNİR KRİZİ GEÇİRİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  125. silkroad says:

    ben indirdim zuper oldu yha….

  126. ozzy says:

    yahu nası indirilio bu beya!:)

  127. mick chec says:

    benim msn 8.5 türkçeyi indirmrm gerek bana yardım edin

  128. mick chec says:

    valla çok sinirliyim bana 8.5 lazım yoksa patron beni işten
    ataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

  129. mick chec says:

    SLM SİZDE MSN 8.5 VARSA BANA ATARMISINIZ

  130. yaren says:

    ya nası indirdiniz ve ücretlimi allah rızası için söleyin hahaha bide allahını sven sölesin

  131. melih says:

    walla ben kuzenim gilde gordum messenger 7.5 e benzio ok ben ilk once zaten 7.5 zannettim benimmsn life bozuk bana 8.5 i gonderirmisiniz heh msn m [email protected] bide [email protected] grsrz

  132. xxyamakasixx says:

    manyak birşey abi tek kelimeyle manyak

  133. jaçkal says:

    ya kardeşler ben birtürlü indiremedim

  134. melikeee says:

    yaaaaaaa indiremiom kaç gündür uğraşıom nolur yardım edin yaaaaaa nasıl oluo bnde arkadaşlarında vara ama onlara da başkaları indirmiş nsl oluo sölermisiniiiiiiiiiiz ?????? lütfeeeeeeen

  135. özgür says:

    birisi bana yardım atsin indiremedim:(

  136. betül says:

    memnunmusunuz? memnunsanız bende indircem

  137. ahmet says:

    ya ben indiremedim

  138. Herkes indiremiyorum yazıyor arkadaşlar. İkinci buradan yazan yere tıklayın iniyor. Çoğunluk olumsuz yorum yazınca bakıyorum acaba bir terslik mi var? Dosya inmiyor mu diye ama sorun yok. Bundan sonraki inmiyor yazılarına cevap bile yazmayı düşünmüyorum.

  139. GöZdE says:

    ya arkiler ben 2. sıradaki burayı denen yeri tıklıorum sonra çalıştır felan diom snra karsıma windows liwe çıkıo oturum açma yardımcısı,messenger,writer,mail.toolbar,foto galeri çıkıoo yanlarında kutucuklar war hangilerini işaretliceemm noluur yardım edinnn nolurrr………….

  140. GöZdE says:

    kutucuğu işaretleyip yüklemeyi ekle felan dioo yaa napcam çaresisim nolurr yardımmmm:(

  141. GöZdE says:

    ya birde arkiler eski sürümden felan msn mi açamıorum HİZMET GEÇİÇİ OLARAK KULLANILMADIĞINDAN WİNDOWS LİWE OTURUMU AÇILAMADII LÜTFEN DHA SNRA YENİDEN DENEYİNİZ yasıoo napıcamm lütfen yardım edermisiniz..

  142. aslı says:

    arkidaşlar ben bu dosyayı indiremiom biriniz yardm edebilir mi?? :(:(:(

  143. aslı says:

    yha indiriom ama açılmıo nedennnn ?????????

  144. Arkadaşlar kaç kere yazmam gerekiyor bilmiyorum. Dosyada problem yok. İniyor ve kuruluyor. Bundan sonra inmiyor ya da kurulmuyor yazan arkadaşların yorumlarını onaylamayacağımı belirtmek isterim.

  145. aslı says:

    tmm yhaa nie kızıon ki ?? pffffffffff :(:(:(

  146. burak says:

    ben çok begendim herkese tavsiye ederim bence en iyisi msn 8.5 beta

  147. bayan-x says:

    bende indiremiyorum ve yardıma ihityacım var bu işi bilenler lütfen biraz geniş açıklarmısınız

  148. onur says:

    ii harika ii biraz anladım ama !!!!!!!!!!!!!!1

  149. onur says:

    ewet şimdi anladım bence herkese tavsiye ederim arkadaslar

  150. okan says:

    çok güzel herkese havsiye edirim………

  151. muhambet says:

    arkadaşlar kızlar la çok güzel muhambet oluyor erkek lere tavsiye edirim

  152. oynak says:

    cok yavs inio bu ya

  153. Yasemin says:

    Selam arkadaşlar.Ben Yasemin.Bu yeni sürüm gerçekten de çok güzel.Ben kullanıyorum gayet memnunum.Ya birde yardıma çok ihtiyacım var virüslerden iyi anlayan ve bilgisayardan iyi anlayan birileri var ise lütfen [email protected] eklesin yardıma ihtiyacım var lütfen:(

  154. Off ben bulamadım çok isterim bunu. Sen orada “Windows Live Messenger 8.5 Türkçe yamasını indirmek için açılan sayfada “Free” butonuna tıklayın. Ardından kutucuğa orada çıkan yazıyı yazarak “Download via Level” a tıklayın.” dedin onun nerde olduğunu söylersen sevinirim.=)

  155. Yasin says:

    yaw indirdim ama bu türkçe değil ki bişey anlamadım

  156. ben indirdim bilgisayar virüslü ise indirilmez

  157. seda says:

    ya walla gzl ama bi ingilizce olmasaydı gzl olurdu yani.benim çok işime yarıyo hem resim çalıyo hemde ileti geçmişimi kaydediyor.9.0 yükleyemiyorum.kaç kere indirdim olmuyo.ama 9.0 8.5 daha kullanışlı hemde resmi otomatik olarak kaydediyor hemde türkçe. kullananlar çok memnun.

  158. tunican says:

    ya indirdim indirmesine de ingilizce çıkıyo accept i tıklıyorum
    bi yer açılıyo please wiat… bekliyorum sonra bişi çıkıyo ınstall ı tılıyorum close u tıklıyorum birşey açılmıyo başka msn sürümleri indirdim kurdum ama msn a.ılmıyor kaç gündür msn siz kaldım güvenlik duvarınız msn ile iletişiminizi engellemiş olabilir diyor ne yapacağımı bilemiyorum lütfen yardım edin :(((((

  159. fatih says:

    bunun türçesi yokmu

  160. mucahit says:

    yha kardesım ben ındırdım cok guzel su anda kullanıyorum sız nasıl ındıremedınız hayret ettım valla sız ındırmeyı bılmıyonuz yada sorununuzu tam yazmıyosunuz tam olarak yazında yardım edelım :D

  161. berna says:

    ben indirdim çok hoş

  162. esra says:

    neden indiremiyoruz bana bi e- mail atarmısınızzz

  163. metin says:

    arkadaşlar bende şimdi indiriyorum bakacaz güzelse kullanırım ama güzel diyorlarr…..

  164. turgut says:

    inanılmaz bişey dünyada kimse böyle birşey düşünse akla gelmez

  165. ezel says:

    merabalar ben hala indiremedim neden indirilemiyor acaba? merak ediyorum sabahtan beri girmediğim site kalmadı ve ben hala bi msn messenger yüklicem :(

  166. hazal says:

    bir sabah uyandım baktımki ne olmuş msn mi açamıyom bana yardım edin 8.5 i indirdim ama açılmıyo ne oluuuur yardım edinn:( :(

  167. dilara!! says:

    tam bi bucuk yıldır beta kullanırom türkcesini ama olsun gercekten güsel bi program hiiç bişei olmasada görünümü yetio hele de msn plusla birlesince süper oluo denemelisinis bence. dilara..

  168. ali says:

    valla benim vista çok güzel çalıştırıyo herkese tavsiye ederim ellerinize sağlık çok güzel

  169. abdullah says:

    türkçesini koysanız daha iyi olur :)

  170. deagly says:

    ben herşeyi indiririm

  171. gazi says:

    Ben çoklu msn’yi indirdim. İndirmek isteyen varsa size nasıl indirileceğini söyleyebilirim…

  172. barış says:

    bende yükleyemedim valla

  173. Semih` says:

    ArkadaşLar BaşarıLarınızın Devamını DiLerim..

  174. ugur says:

    arkadaşlar ben yeniyim bu sirede :) ama 8.5 indirdim kullanıyorum ama ingilizce :( anlamasamda kullanıyorum :) güsel bişi…. :)

  175. Tuba says:

    Ya ben de ekleyemedim banda yardımcı olun daha önce kullandım format attığım için silindi offf :(:d

  176. BU ROCK says:

    bu nasıl türkçe oluyor

  177. bilal says:

    nie olmuyo ya bu adamlar konuşmasını bilio ama

  178. gülay says:

    davetiyede link mink yok. ne yapıcam.

  179. ayla says:

    arkadaşlar windowslive messenger indiremiyorum yardım edin lütfen

Bir cevap yazın