Kemalizmin Karın Ağrısı

12 Nisan 2009 – 13:18

Bugün yayılan bir habere göre ADD (Atatürkçü Düşünce Derneği) Google’da ‘Kemalizmin karın ağrısı‘ şeklinde yapılan aramayla ulaşılan ‘http://sites.google.com/site/kemalizminkarinagrisi/’ sitesine ulaşılabildiği ve bu sitede Atatürk’e ağır hakaretler içeren ifadeler yer aldığı için Google’a kapatma davası açmış.

Eğer Youtube ve diğer sitelerini kapatan zihniyet Google’ı da kapatırsa (ki kapatmaması için hiçbir neden yok), Türkiye’de internet üzerinde birçok taş yerinden oynayacaktır. Çoğu sitenin ziyaretçisini Google’dan sağladığı ve Google’a göre çalışmalar yaptığı düşünülürse, Google’ın kapatılması durumunda oluşacak kaosu tahmin bile edemiyorum. Ayrıca bu davayı açanın ADD (Atatürkçü Düşünce Derneği) olması da insanı ayrıca üzüyor. Kapatma davalarını genelde sahte hocalar vs. açardı. ADD (Atatürkçü Düşünce Derneği) bile sansür mantığıyla hareket ediyorsa kapatın, gidelim!



Etiketler: , ,

  1. “Kemalizmin Karın Ağrısı” yazısına 69 yorum var

  2. Kimse,bir başkasına hakaret edemez,hele hele bu kişi Ölümsüz Atatürk ise, hiç ama hiç bir zaman kimse terbiye dışına çıkamaz. Devletimizin kurcusuna kim hakarete yeltenirse hak ettiği ceza verilmelidir.

    Yazan : Hasan Beydilli, Tarih : 12 Nis 2009

  3. Merhaba Hasan Bey, söylediklerinizde haklısınız ama yetersiz teknik bilgilerden dolayı yazdıklarım yanlış anlaşılmasın. Benim söylemek istediğim sansür mantığının yanlış olduğu ve bunun bedelinin yanlış kişilere ya da kurumlara ödetilmek istenmesi. Unutmayalım ki Atatürk’e hakaret eden Google ya da Youtube değil. Bu yüzden mantıklı olarak cezayı Google’a ya da Youtube’a değil, onu yazan ya da hazırlayan kişileri bularak onlara vermektir.

    Yazan : Uğur SAMSA, Tarih : 12 Nis 2009

  4. Uğur Bey söylediklerinize harfiyen katılıyorum. Eğer google kapatılırsa ve bu hakaret mevzusunda bir site daha açılırsa biz o siteden nasıl haberdar olacağız.Youtube kapanmadan önce bir video vardı gene Atatürk’e hakaret içeren.O video’yu herkese şikayet etmesi için mail atarak sildirdik.Şimdi ulaşım yasak olduğu için kaç tane video olduğunu bilemiyoruz. Dolayısıyla bu ceza o video’yu ekleyene yada siteyi kurana değil direk bize kesilmiş olmuyormu?

    Yazan : Mehmet Cürmen, Tarih : 12 Nis 2009

  5. Türkiye’de ifade özgürlüğünün gidecek çok yolu var daha…

    Yazan : Ahmet Saç, Tarih : 12 Nis 2009

  6. google’ın kapatılması gerçekten çok yanlış bir hareket olur ancak atatürk’e hakaretin cezasız kalmaması gerekir.bunun için yasaklanma dışındaki seçeneklerin kullanılması gerekir.tabi varsa.

    Yazan : ahmet durna, Tarih : 12 Nis 2009

  7. Bence Atatürk’e dil uzatanlara Atatürk’ün kim olduğunu anlatarak ve kendisi gibi düşünenlerin içinden böyle bir liderin çıkma şansının olup olmadığını düşünmesini tavsiye edelim.Site uzmanları buyurun Atatürk’ü anlatacak bir paylaşım sitesi yapın da Dünya lider görsün…

    Yazan : halil solin, Tarih : 12 Nis 2009

  8. Atatürkü seven web tasarımcıları öyle bir site yapınız li;Google da daha ata yazmadan bu siteye gitsin ve Atatürkün kim olduğunu görsünler.

    Yazan : halil solin, Tarih : 12 Nis 2009

  9. bencede kaldırılsın!!! sadece arama motoru sanki google mı var? cuil,live search,yahoo var onarıda kullanabiliriz…

    Yazan : paptyaa, Tarih : 12 Nis 2009

  10. arkadaşlar atatürke olucak en ufak bi hakaretin cezası tabikide verilmeli bende sonuna kadar destekliyorum ama bu google nin kapatılması biraz düşündürüyor hakareti yapanlar bulunamıyor asıl onlara ceza kesilmesi lazım ama olmuyor bulunamıyor googlenin kapatılması bir cezaysa tmm ama bu çok ağır bi ceza olur haberdar olmayanlar bile bu hizmetten yararlanamayacak bu biraz kurunun yanında yaşında yanması oluyor iyi düşünelim öyle cezayı keselim

    Yazan : giresunlukartal, Tarih : 12 Nis 2009

  11. Haber doğru mudur bilmiyorum ancak eğer doğruysa bu ADD’cilerin ifade özgürlüğünden bihaber olmaları bir yana teknolojiden de bi haber oldukları ortaya çıkıyor. Site google üzerinden oluşturulmuş bir site arama motorunun kapatılması da ne demek oluyor.

    Google’ı kapattırın ki Türk insanı bilgiye ulaşmaktan mahrum kalsın değil mi… Yazık ki aydınlanmanın ve gelişmenin sembolü Atatürk’ün sözümona savunucularının zamanında İskenderiye papirüslerini yakan zihniyetten farkı kalmamış. İroniye bakın…

    Yazan : Cevat Kocahan, Tarih : 12 Nis 2009

  12. Bu cezaları verenlerin bence bilişim teknolojileri konusunda kapsamlı bir eğitimden geçmeleri gerekiyor.Google kapatılırmı ya böyle bir saçmalık olabilir mi?Google herkese kendisine ait bir web sayfası tasarlama imkanı veriyor.Bunu yapan o web sayfasını veya sayfalarını tasarlayanlarındır.Onu bulup cezalandırsınlar.Google ı kapamak kaş yapayım derken göz çıkarmaktır.Cahilliktir.

    Yazan : ender, Tarih : 12 Nis 2009

  13. ifade özgürlüğünden bahseden arkadaşım.. ifade özgürlüğünden kastın senin atatürk e hakaret demekse işte buna dur derimm..önderimiz hakkında en ufakk hakaret bile saygısızlık ve benliğini bilmemektirr..bu konu tartışılamaz bile seviyesi düşük kişiliklerin yorumlarını bu milllet görmemezlikten gelecek herşeye rağman….

    Yazan : nefise yolcu, Tarih : 12 Nis 2009

  14. Atatürk için söylenen her kötü söz sahibine aittir.Biraz tarihimizi okuyarak incelersek Atatürk’ün ne zorluklarla içte ve dıştaki düşmanla nasıl uğraştığını anlayacak herkes.Bu yetmez bilgi sahibi her vatandaş Türkiyede ve dünyada Atamızı anlatmalı,öğretmeli.Bence yotube ve google gibi kanallar açık kalmalı ve buradanda aleyhte olan yazılara karşılık belgelerle Atamız ve yaptıkları anlatılmalı.Unutmayın Obama ”YURTTA SULH DÜNYADA SULH” Atamızın sözünü kopya etti.ATAMIZIN BİR DEHA OLDUĞUNU BİLMEYENLER ANLAR SANIRIM…SAYGILARIMLA

    Yazan : Cengiz Akışık, Tarih : 12 Nis 2009

  15. Her durumda google vb siteler kapatılmamalıdır. Konu kim ya da hangi dernek olursa olsun. Yasaklanmaya karşıyım “Ama” şöyle olursa gibi açıklamalar yetersiz ve gereksiz. Milyonlarca videodan 5-10 tanesi hakaret içerse de.
    Sadece hakaret amaçlı kullanılmadıktan sonra sitelere ulaşım serbest olmalı. Hele böyle google, youtube gibi dünyada hemen herkesin bildiği, kullandığı sitelere yasak anlaşılabilir bir olay değildir. Ayrıca ADD’nin özgürlükçü bir dernek olduğu tartışmalıdır.

    Yazan : Abidin, Tarih : 12 Nis 2009

  16. Bu tarz siteler yayımdan kaldırılarak insanların gerçekleri görmesi engelleniyor. Davanızda haklıysanız, cevap yazarsınız, aksini ıspat edersiniz.
    Siteleri kapatarak Kemalistlerin gerçekten bir karın ağrısı derecesinde iğrenç ve mide bulantıcı olduğu gerçeği değişmezsiniz. sadece yazıyı okumayanlar gözleri kapalı devam eder. Araştıranlara ve mantığı olanlara ise Gerçek yolu çok.

    Yazan : Erkan, Tarih : 12 Nis 2009

  17. Haklısınız Erkan bey.
    Dünyanın yuvarlak olduğunu iddia edenlerin cezalandırıldığı zamandaki kafa bunlardaki.
    bırakın insanlar serbest görsün, yazsın. Yalnız ahlak ve terbiye çerçevesinde kimin ne mal olduğu ortaya çıksın.
    google kapanırsa, Yılın karikatürü olur, diğer ülkelerde komik haber başlığı altında geçeriz.

    Yazan : Adem Derya, Tarih : 12 Nis 2009

  18. Site admini neden siliyosun yazılanları ?
    işine gelenleri yayınlıyorsun. sende insanların gerçekleri görmesini engelliyorsun.

    Yazan : Erkan, Tarih : 12 Nis 2009

  19. Bu kafayla ADD muasir medeniyetler seviyesini ancak 3023′de yakalar.

    Yazan : Kemal Alemdar, Tarih : 12 Nis 2009

  20. Uğur bey
    peki Google ya da Youtube değilse hakaret eden, neden bunları yayınlıyor.hem teşhir ediyor hemde kimler tarafından yüklendiğini gizliyor. Gizlilik şartlarına göre kimin yüklediğini söylemiyor.Bu sitelerin eklenen videoları denetleme birimi yokmudur. varsada bunları neden göz yumuluyor.Bu kadar saçma bişey varmı, isteyen istediği videoyu yüklesin görün bakalım dünya birbirine giriyormu girmiyormu. KAÇYILDAN BU YANA DANİMARKADAKİ ROJ TV KAPATTIRAMADIK.ARTI KARİKATÜR KRİZİ CABASI NE YAPABİLDİK. Onlar geçmişlerine farklı şekilde saygı gösteriyor olabilir ama benim içime sinmiyor.MADEMKİ BU TOPRAKLAR ÜZERİNDE YAŞIYORUZ.DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ ÜLKEYİ AŞŞALAMA HAKKINI VERMEZ.İşte Böyle saçma bizans oyunlarıyla bizi gerici millet olarak tanıtılıyor.

    Yazan : ŞERİF DAĞLI (28), Tarih : 12 Nis 2009

  21. Erkan Bey yorumların silinme gibi bir durum yok. İlk yorumlarınız olduğu için onaylanması gerekiyor. Tüm yorumları az önce onaylayabildim ancak. Hakaret olmadığı sürece yorumlar onaylanır.

    Yazan : Uğur SAMSA, Tarih : 12 Nis 2009

  22. merhaba
    bende destekliyorum cok cok iyi olmus,yeter artik insanlarin manevi degerleri vardir Ataturke ve hatta annesine kadar cok cok cirkin hakaretler var,,bu bir uyari olur umarim..surekli deyil ama gecici belirli bir sure kapatilmasindan yanayim…

    Yazan : suzan, Tarih : 12 Nis 2009

  23. Önce interneti komple yasaklayıp, kendi kapalı devre internetimizi yapmamız lazım, merkezi genelkurmay başkanlığında, her yazılan şeyin ve emaillerin kontrol altında olduğu dışa kapalı ya da yurtdışına daha sıkı kontrollü okunduktan sonra giden gelen bilgiler şeklinde internetimiz olmalı. Çünki internette hakaret içeren başka siteler var, bu yüzden komple kapatılmalı, internete girenlerden bir kaçını da taksimde sallandırmalı bak birdaha internete giriyorlar mı.

    Yazan : kenan doğruyol, Tarih : 12 Nis 2009

  24. bence bunu ortalığı karıştırıp terör estirmek ve halkımızı bibirine karşı kışkırtma amacı ile yapmışlardır.çünkü bu tür denemeler her zaman yapılır

    Yazan : yasar tutay, Tarih : 12 Nis 2009

  25. ya anlamiyorum bu nasil bir zihniyet bu aynen bir pire icin yorgan yakma zihniyeti ve hic kimseye getirisi yok maalesef bizde sadece Türkiyede bu ve bu zihniyette yasayan insanlar var kim o sitenin sahibi ise ona ceza gelmeli ve site kapatilmalidir Goodle gibi dünyanin bir numarali arama motoru tabiki kendine sorun her sorgulamyayi yapar ama ben inanmiyorum ki
    kemalizminkarinagrisi kelimesiyle arama yapanlarin oldugu ilk defa bugün haberlerde gördüm ve google site deki sayfada kapali zaten
    ee bu kapatma davalari neyin nesi
    anlamis degilim

    Yazan : Zeki cicek, Tarih : 12 Nis 2009

  26. kapatsınlar ya…
    hatta interneti tümden yasaklasınlar…

    Yazan : isimsiz, Tarih : 12 Nis 2009

  27. KEMAL E HAKARET EDEN BABAM OLSA YERYÜZÜNDEN SİLERİM..

    Yazan : emrah kılınç, Tarih : 12 Nis 2009

  28. Bu mantikla ates yakmak yasaklanmali ormanlar yanabilir; bicak uretimi yasaklanmali ADD ciler birbirini bicaklayabilir.. Basin da yasaklanmali cunku her an Ataturk’e hakaret edebilir.

    Yazan : Kemal Alemdar, Tarih : 12 Nis 2009

  29. birileri Atatürk’ü sözümona Atatürkçülerin elinden kurtarmalı!!! Site kapattıran, hakaret edeni bırakın eleştirene dahi ceza veren bir zihniyet Atatürk ile uzaktan yakından alakalı olamaz! Site kapatılmasına bir de hak verenler falan var!!! İran olmaktan korkuyordu herkes, alın işte ADD bizi İran yapmaya çalışıyor!! Bravo destekleyenlere bu olayları!! Buyrun İran, Kuzey Kore, Sudan ve nice sansürlü ülke sizi bekler özgürlük düşmanı arkadaşlar…

    Yazan : Burcu Arıkan, Tarih : 12 Nis 2009

  30. Ayrıca demokrasi ve insan hakları dersinde çook doğal olarak insan hakları raporunu okutuyor diye görevden alınan öğretmen var bu ülkede. neymiş o rapordaAtatürk’ü eleştiren imalar varmış…iması bile okuldan attırıyor!! Ne istiyoruz? Kenan beyin tasvir ettiği gibi bir Türkiye hayalli kuruyor galiba insanlar!! ben genç bir insan olarak sizi kınıyorum, çünkü bu ülke kitapların toplatıldığı gencecik insanların fikirleri için asıldığı günler de gördü! özlediniz galiba!! ben yaşamadım o günleri ama duyduklarım bana yeter!!!!!!

    Yazan : Burcu Arıkan, Tarih : 12 Nis 2009

  31. Arkadaslar kapatılmak istenen google’in arama motoru degil. Google pages kapatılacak. Google ucretsiz pek cok servis vermekte. Bu onlardan biri. Bedeva internet sitesi kurabiliyorsunuz. Ufak firmalar icin web siteleri hatta email hesapları kurup hazırlayabiliyorsunuz.Bunun yanında ofis dokumanlarınızı google da yazıp heryerden kullanabiliyorsunuz vs. vs. Simdi bu kisiler bunların hepsini kapattıracaklar. Onları etkilemeyecektir. Zira bu kisilerin boyle teknolojilerden haberi oldugunu zannetmiyorum. Meshur bir laf dolasirdi ortalıkta, turkiye 100 yil geri gidecegine 20 yil geri gitsin razıyız… Ya bi allahın kulu da 10 yil ileri gidecegimize nasıl 100 yıl ileri gideriz diye dusunup proje uretmez mi…

    Yazan : yalovali, Tarih : 12 Nis 2009

  32. “Kimse,bir başkasına hakaret edemez,hele hele bu kişi Ölümsüz Atatürk ise”

    Çankaya yatan ölümsüzünü bunlara;add gibi kim bize küfretti diye hır çıkarmak peşinde koşanlara bırakan senin gibi laf salatası yapanlar sebep oluyor.
    Google sadece arama motoru değil,birçok alanda faaliyet gösteren dev bir kuruluş.Sadece reklamları yayınlansın diye türkiyede onbinlerce siteye para akıtıyor.
    Su parasını (2 milyar)ödemedikleri için kesmeye gelen görevliyi sen atatürkün suyunu nasıl kesersin diye döven öküzlere yuh dedirten insan artıkları bunlar.Bol keseden ölümsüz deyip göğün 6 katına türksatın yanına çıkartınca oluyor dimi?

    Yazan : sekku, Tarih : 13 Nis 2009

  33. sitede birçok arkadaşım saçmalıyor
    ve birçoğu ya bölücü mantığı güdüyor yada yada gerçekten bu ülkeyi ve kurucusuna karşı antipatisi var
    şimdi’ATATÜRK’ bir ulusun önderi lideri ve atasıdır
    bu ülkede özgürlük isteyenler bir baksın başka ülkelere de kıyaslasın türkiye’ile sansür olmasın diyorsunuz olmazsa ilk haftasında televizyonlarımızda pornografik filmler ve bölücü yayınlar yapılmaya başlar hemde çocuklarımızın izlediği saatlerde

    biz buyuz işte bizi serbest bırakmayacaksınız yoksa en uç noktalarda ve aşırılıklarda dolaşırız.

    son sözüm size bu ülkeye , kurucusuna ve insanlığınıza namusunuz gibi sahip çıkın eğer ben namuzsuzum diyorsanız siz bilirsiniz.

    kirletecek adamlar kapıda bekliyolar!!!!!!!

    Yazan : slayt33, Tarih : 13 Nis 2009

  34. Google detekliyor denen, Google sites altyapısı ile yapılması durumu. Yani bu blog da wordpress tarafından “destekleniyor”. Yani Google’ın Kemalizm dusmanlarini destekledigi falan yok:) sadece altyapı saglıyor. ADD’yi bu cahilliğinden ve google’ı bile kapattırabilmeye kalkisabilen sansurcu zihniyetinden dolayı kınıyorum. Kapatılacaksa super reklamını yaptıgı http://sites.google.com/site/kemalizminkarinagrisi/ sitesi kapatılsın. Google ya da Google Sites ya da blogger gibi milyonlarca farklı kişinin kullandığı siteler bir seriatci,gerici, yobaz velet yuzunden kapanmasin. ADD, Google konusunda derhal geri adım atmalı, sacmalamamalı.

    Yazan : romarehberi, Tarih : 13 Nis 2009

  35. Google’ın yaptığı suç affedilemez, o ne biçim site öyle.
    Google ın arkasında ki var? Amerika, onun arkasında? İsrail. Hepsi bunların oyunu.
    Çin yiyor mu bunları? Hayır.
    Gerçek Atatürkçü bir zihniyet bunun farkına varmalı ve ADD gibi google için yasaklama başvurusunda bulunmalı.
    Uyan türk milleti! Atatürkç
    üyüm diyen gözaltına alınıyor.
    elbette kapatmalıyız bu google gibi siteliri

    Yazan : Kemalist, Tarih : 13 Nis 2009

  36. ADD. Google’u kapatmak için dava açmadı. Yazı sahibinin cezalandırılmasını ve bu sitenin kapatılmasını istiyor. İnsanlar birilerini yaralıyor diye ekmek bıçağı satışları yasaklanır mı?Bu işde yanlış anlama veya kasıtlı olarak ADD. yi milletin gözünden düşürme gayreti var.

    Yazan : Kâzım Çelikyaman, Tarih : 13 Nis 2009

  37. Arkadasim bilip bilmeden nolur konusmayın. Google bu sitenin arkasinda falan değil:)) Sitenin altında Powered by GoogleSites yazıyor. Yani bu site Google Sites web sitesi yapma aracı ile yapılmış. Baska bir yerde de yapılabilirdi. Eminim bir sürü Atatürkçü site de vardır Google Sites kapsamında..Bu blogger gibi bir servis..Umarım yuzlerce insanın websitesini bloke etmezler. haydi herkes bu siteye girsin ve asagıdaki REPORT ABUSE linkine tıklayarak siteyi Google’a şikayet etsin. Google kısa surede sadece bu siteyi kapatacaktır. En iyi cozum budur.

    Yazan : Osman, Tarih : 13 Nis 2009

  38. arkadaşım google sites’in verdiğini biliyoruz ama arkadaki oyunu göremiyorsunuz. bakın şimdi de türkan teyzeyi aldılar. Bu ne mantık? Aynı oyun aynı mantık, google da amerika tayyipte amerika hepsi aynı zihniyet. ülkenin dibini kazmaya çalışıyorlar.
    Google da bir arama yapınca hep niye yandaş medya veya yandaş siteler önde çıkıyor?
    Google haberler bölümüne girip baktınız mı hiç? Niye hep zamandan yeni şafaktan vakitten haberler önde çıkıyor? Hürriyet sitesinin zaman sitesinden neyi eksik? google niye bunlara öncelik tanıyor? Düşünün bunları bir kere. Tehlike’nin farkına varıp, LAİK cumhurriyete sahip çıkmak adına bunları yasaklamaktan başka ne çare var? Tutturmuşlar şimdide ergenekon youtube gibi google da kapatmaya çalışıyor diyorlar, zihniyete bak! Ergenekonmuyuz biz? terörist miyiz? Atatürkçü olmak terörist olmak demek mi?
    Bunların ilacı sansür, gözünü sevdiğim ismet paşası ne güzel davranırdı bunlara. Kalmadı eski paşalar kalmadı eski efendiler.

    Ben o hakimin yerinde olacağım girerim google a tek tek aratırım atatürk karşıtı siteleri, hepsine kilidi vurup sonrada google ı kapatırım.

    Yazan : Kemalist, Tarih : 14 Nis 2009

  39. …ATATÜRKÜN ASKERLERİYİZ…

    Yazan : Kemal, Tarih : 14 Nis 2009

  40. Iyi de diyelim ki Google kapatildi, sonra Sayin Başsavcımız nasil yeni bir iddianame hazirlayacak? Bu ADD ciler kaş yapalim derken göz çıkarıyorlar vesselam.

    Yazan : kemal, Tarih : 14 Nis 2009

  41. arkadaşlar işin aslına bakarsanız bunun atatürke hakaret ile alakası yok onun gibi yüce görüşleri ve devrimci nitelikleri olan bir insanın ölümünden sonra onun adını kullanarak insanları bu duruma getiren kişiliklerin ve kör zihniyetli örümcek beyinli on binlerin birbirlerine olan nefretin yansımasıdır… ( Siz yine bildinizden geri kalmayın fetoşçular ,o güzel insanın ismini kullanan körcahil sözde kemalistler ve daha niceleri biraz daha GAYRET EDİN EDİN AMERİKAN TANKLARI CAMİLERİ ANITKABİRİ ÇİGNER Askerleride yatak odarınıza girer bravo bravo alkış)

    Yazan : sadi, Tarih : 15 Nis 2009

  42. bu konuda bende bugün bir yazı yayınladım. çok değil 6-7 ay kadar önce digitürk şikayetiyle kendi kişisel bloglarımız da kapatılmıştı hatırlarsanız. kapanma nedeni birkaç sitede izinsiz maç yayını olmasıydı. ama birkaç sitenin işlediği suçun bedeli bu konuyla uzaktan yakından alakası olmayan, tamamen kendi halinde olan şahsi bloglarımız tarafından da ödendi.

    şimdi benzer durum burada da geçerli. elbetteki hakaret hele ki ATATÜRK’E hakaret söz konusuysa gerekli yaptırımlar uygulanmalı suç işleyenlere cezaları verilmeli. ama bunu yaparken hiçbir suç işlemediğim halde suç işleyenlerle aynı kefeye koyulup benim erişim hakkım neden engelleniyor işte burada asıl durulması gereken konu budur…

    Yazan : beenmaya, Tarih : 17 Nis 2009

  43. Bu site var diye hemen hemen butun internet kullanıcılarının kullandığı google kapatılamaz.Asıl bu, hareket KEMALİZM’E yapılan yanlış olur. Ama bunu yapanlar cezasız kalmamalıdır.

    Yazan : erkam, Tarih : 20 Nis 2009

  44. İyi akşamlar.Uğur Bey öncelikle düşünce stiliniz güzel,düşünmeniz de mantık açısından bakınca mantığa ters düşen bişeyin olmadığını görüyoruz ki olay tamamiyle yanlıştır.
    Önce basit bir örnekle olayı açıklamak istiyorum.Bildiğiniz üzere pikniktube denen Türkler tarafından açılan ve tutulan video paylaşım sitesidir.Böylesine yeni ve küçük çapta bir site bile video yüklenirken 1 hafta gözlem süresi gözetirken youtube gibi dünyada devleşen bir site nasıl oluyorda her gönderilen videoyu sorgusuz sualsiz kabul edilmesi mantıksızdır.Geri gelelim ki google gibi devleşen bir sitede nasıl oluyorsa oluyor;ABD,Rusya,İngiltere,vs… gibi ülkelerin kurucuları olarak sayılan ve sevilen liderler hakkında hiçbir propoganda ya da benzeri şeyler yapılmazken bize yapılıyor.Mesela ‘Stalin’ hakkında bırakın küfürü en uzağından geçecek bir kelime bile kullanılmıyor.Uğur Bey birşeyi savunurken tam anlamıyla,bardağın hem dolu hemde boş tarafından bakarak mantıklı kararlar verirseniz emin olun ki burada yorum yapanların %90′ı sizinle hemfikir olur.Bu Ulu Önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK’e ve Türk Evlatları’na yapılmış acımasız ve çok büyük bir ayıptır.Buna alet olan herşey bizim işimize yarayan birşey bile olsa cezasız kalmamalıdır!!!

    Yazan : Metin Ekiz, Tarih : 20 Nis 2009

  45. Metin Bey tabi ki cezasız kalmamalıdır ama ceza verilecek kişileri ya da kurumları da iyi belirlemeliyiz. Ayrıca bu ceza sonrası zarar görecek kişi ya da kurumlara da dikkat etmekte fayda var. Youtube’un kapatılması durumun, eğer Atatirk hakkında ya da ülkemiz hakkında daha beter videolar eklenirse bunu tüm dünya görmüş yalnız biz görmemiş olacağız.

    Ayrıca söylediğiniz gibi durumlar da olabilir. Google’ın taraf tutması gibi. Buna bilerek izin vermesi gibi. Eğer böyle bir durum varsa ve araştırılıp kanıtlanırsa Google bu tip durumlara önlem almadığı sürece kapatılsın. Bunu desteklerim. Ama iyi değerlendirmek ve cezayı doğru kişiye verdiğimizden emin olmak şart.

    Yazan : Uğur SAMSA, Tarih : 21 Nis 2009

  46. Devekuşu avcıyı görünce kafasını kuma gömermiş.
    Kapatınca sanki dünyadakiler siteyi göremeyecek ve Atatürk daha fazla yücelecek. Atatürk’e küfür edilmesi alçaklık olduğu kadar, onun üzerinden menfaat elde etmek ya da reklam malzemesi olarak kullanmak daha büyük alçaklıktır. İran ve komunist çin ile ortak özelliğimiz devam ediyor.
    Bir de kesin google batar kapatırsak.

    Yazan : kenan doğruyol, Tarih : 21 Nis 2009

  47. konuyu bilmeden burda okuyarak yorumlamak ne kadar da yanlş!add google’ın kapatılmasını degl bu çirkin hakaretleri yapan şerefsizlerin açtıgı sitenin kapatılması ve yazan kişilerin bulunması için savcılıga gitti..ki eger bu hakaretlere google vesile oluyorsa kapatılsın!!Neyzen Tevfik’in çok güzel bir şiiri var sonunda derki..
    Atatatürk’e dil uzatma sebepsiz
    Sen anandan gene çıkardın amma..
    Baban kimdi bilemezdin şerefsiz!!!

    Yazan : gizem, Tarih : 22 Nis 2009

  48. Gizem demiş ki: “Ki eğer bu hareketlere google vesile oluyorsa kapatılsın!!”… Benzer şekilde yapılmış başka yorumlar da okudum.

    Bu nasıl bir mantıktır?

    1) Sen (yani, Türkiye yada bunun kapatılmasını isteyen insanlar grubu) kimsin ki dünyanın büyük çoğunluğunun kullandığı bir kaynak kapatılsın diyebilirsin. Ancak gözlerini kaparsın, sen görmezsin. Varlığını sonlandıramazsın. Yani, Türkçe me’ali: Kendinizi kandırmayın. Google’ı kapatamazsınız, buradan yapacağınız birşeyle yayınını da durduramazsınız. Sadece Kenan bey’in dediği gibi, devekuşu misali kafanızı kuma gömersiniz, ki bazı noktalar açıkta kalmaya devam eder.

    2) Erişimi engelleyebilirsiniz ancak… Bu durumda da, Google Sites üzerinde halihazırda bulunan milyonlarca kişinin verisine ne hakla engelleme getirdiğinizi sorgulamayacak mı insanlar? (En azından sorgulamalı artık)

    3) Yada, bütün bu “elim ve vahim” düşüncelerden ayrı olarak, madem ki bu davranış bir devleti ilgilendirecek, “yasal” bir süreçtir, ve ilgilisi de yabancıdır (yurt dışındadır)… Bir devletin yapması gerekeni yapar, önce sahibine, bulamazsanız yayıncısına Türkiye Devleti olarak bildirimde bulunursunuz, bu yazıları kaldırın oradan diye. Yine olmazsa, yayının yapıldığı ülkeyi bulur, onlara bastırırsınız, “Ne yapın edin, bunu durdurun” diye. Yine olmazsa o ülkeye savaş bile açarsınız, konu o kadar hassassa (ki bence Atatürk’e bunların söylenmesi fazlasıyla hassas).

    Ama, kendi kendine gelin güvey olmak deyiminin örneği olmamalı bir “devlet”… Hem de sosyal bir “hukuk” devleti.

    Yazan : Emre SUMENGEN, Tarih : 22 Nis 2009

  49. umarım bu site kapatılır. Bu hakareti eden insanlar kendilerine Müslüman diyor, dinciyiz diyor bana söyler misiniz hangi kitapta yazıyor ölünün arkasından hakaret etmenin İslamiyet e uyduğunu nasıl bir şerefsizlik ya bu hepsini bvırakalım inşallah google kapanır. Merak etme arkadaş bizim insanımız bulamicak mı başka arama motoru internete de bişey olmaz senin sitenede. Ne olursa olsun kapatılmalı google ve BİLMELİLER Kİ ATATÜRK HEP YAŞAYACAK…

    Yazan : okan, Tarih : 23 Nis 2009

  50. Arkadaşar öncelikle büyük önderimiz
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRKE
    karşı yapılmış hakaretler küfürler vss bence ne kadar çirkin bir davranış hele ölmüş bir insansa sarfedilen sözler dahada acı verici bunları yazan insan olamaz ben bu kişilerin akıl sağlığından endişe duyarım sitenin kapatılıp yazıyı yazan kişiler cezaya çarptırılmalı bir daha böyle aşağılık laflara fırsat verilip yayınlanmalı madem büyük önderimiz ATATÜRKler böyle çirkince saldırı yapılıyorsa bizde bir site açarak böyle çirkin şeylere duyarsız kalmadığımızı göstererek desteklerimizi esirgememeliyiz inanın site açmayı bilsem şu an bu yorumu yapıyor olmaz site açıyor olurdum desteklerinizide esirgememenizi isterdim bilgilerinize iyi günler

    Yazan : dilek uygun, Tarih : 27 Nis 2009

  51. Hasan Bey Söyledikleriniz Saçmalıkdan Başka Birşey Deil, Bu Yazıyı Yazmadan Önce Girip Okudunuzmu Acaba Orada Yazanları, Mustafa Kemal Olmasa Acaba Türkiye’nin Hali Ne Olurdu Hiç Düşüneniniz Varmı. Tarihini Bilmeyen Birsürü Cahil Sizin Gibi Saçmalamakdan Başka Birşey Yapmıyor…

    Yazan : Mustafa, Tarih : 28 Nis 2009

  52. Burcu Arıkan demişki”İran olmaktan korkuyordu herkes, alın işte ADD bizi İran yapmaya çalışıyor!!” iki zıt kutbu nası olupta böle saçma bi şekilde birleştirdiniz.bizi İran yapmaya çalışan add dgl iktidardaki devlet..açın gözünüzü artık..

    emre bey size vercek cevabım yok herkesin kendi görüşüdür ama bnm mantıgım bu..siteye girip yazılanları okudunuzmu bilmiyorum ama yazılanlar yutulacak şeyler degil ve google nası bir yapıdadırki böyle bir siteyi incelemeden altına google tarafından desteklendigini yazabiliyor.tabiki bu kadar önemli bir arama motorunun kapatılmasını istemem ama bu “desteklenmektedir” kelimesinin de bir cezası olmalı..

    o siteyi açan şerefsiz eger girip bu yorumları okuyorsa amacına ulaşamadın,bide ayetlerden surelerden bahsetmişsin allahın yeryüzüne gönderdiği hangi kitabın hangi ayetinde yarattıgını sorgulamak hakaret etmek küfür etmek vardır??inançsa inanç bnde müslümanım!!belkide senden daha müslümanım!!hadi ananıda al git şimdi =)

    Yazan : gizem, Tarih : 29 Nis 2009

  53. kemalistlerin endişelenmesi normal çünkü artık güçleri bitiyor hesap verecekleri gün yakındır şimdi terleme aşamasındalar biraz terlesinler bakalım şapka için öldürülen binlerce alimin kanı elbette yerde kalmayacak…(KISTAS’A KISTAS)…

    Yazan : hacı, Tarih : 11 May 2009

  54. bir müslüman ancak ALLAH yolunda yürüyen kumandanın askeri olur din düşmanlarının değil; din düşmanlarının ancak kafasını uçurur…

    Yazan : hacı, Tarih : 11 May 2009

  55. bu söz İSLAM düşmanlarına: “İSLAMİYET GÜNEŞ GİBİDİR; ÜFLEMEKLE SÖNMEZ; GÜNDÜZ GİBİDR, GÖZ KAPAMAKLA KAYBOLMAZ, GÖZÜNÜ KAPAYAN İSE ANCAK KENDİNE KARANLIK EDER…İSLAMİYETLE ÖLENE KADAR SAVAŞSANIZ ANCAK KENDİNİZ KADAR YER YAKARSINIZ” bunu unutmayın…

    Yazan : hacı, Tarih : 11 May 2009

  56. uğurcum şu hacı denen böceği bir susturuver allah aşkına, yok yapmıyorsan benim gibi kemalistleri alma şu siteye

    Yazan : Comrad, Tarih : 12 May 2009

  57. Özgür’cüm herkes düşüncesini açıklasın bırak. Ben öyle düşünerek yorumu onayladım. Demokrasi de Kemalizmin bir parçası sonuçta, o yüzden sallama lütfen. Kervan yürüyor boşver (:

    Yazan : Uğur SAMSA, Tarih : 12 May 2009

  58. comrad gücün yetiyorsa gel kendin sustur.ama yüreğin varsa gerekirse adresimi veririm ya da sen ver ben senin yanına gelirim.siz ancak başkalarına sığınarak bir yol alabilirsiniz gerisi boş.boşta gezenin boş kalfasısınız.

    Yazan : hacı, Tarih : 12 May 2009

  59. sevgili gizemcim iki zıt zihniyeti saçma bir şekilde birleştirmedim..hangi zihniyet olursa olsun aşırıya kaçıp saçmaladığında aynı kapıya çıkar.tarih bunun örnekleriyle doludur, ama türkiye tarihinden başka birşey bilmeyenler için tarihin öğretici ve yol gösterici bir yanı yoktur tabi..tabi ki irana benzer, bunda anlamayacak ne var kuzum?? iranda,suriyede, suudi arabistanda, kuzey korede…devletin resmi ideolojisine ters hiçbirşeye tıklayamazsın..dün televizyonda bahsediliyordu nasıl 100 yıl önceleri dostoyevski nin kitaplarındaki tüm türk kelimelerinin değiştirildiği..yani neden yapıyoruz bunu??bana açıklar msn?? neden seviyoruz sansürü,kendimize salak muamelesi yapmayı?? ve destekliyoruz bir de..akıl alacak gibi değil…

    Yazan : burcu, Tarih : 14 May 2009

  60. ayrıca insanlara açın gözünüzü artık falan demekten vazgeçin..YETER ARTIK YETER!!! bütün gün bir ton kitap okuyup, her gazeteyi okuyup, dünya siyasetini takip edip çağı anlamaya, yakalamaya çalışıyorum, birileri gelip bana akıl öğretip duruyor..ne sanıyorsunuz kendinizi ya, iran olcaz deyip durmaktan başka bir şeye yarıyor musunuz acaba?? ben google sayesinde dünyaya ulaşıyorum..şimdi akıllılar başka arama motoru var der, bunu kapatan onu da kapatamaz mı derim size?? ne biçim çağdaşlık bu ya??? gerçekten aklınız gitmiş sizin..interneti ne için kullanıyorsanız artık??

    Yazan : burcu, Tarih : 14 May 2009

  61. “Google’ın yaptığı suç affedilemez, o ne biçim site öyle.
    Google ın arkasında ki var? Amerika, onun arkasında? İsrail. Hepsi bunların oyunu.
    Çin yiyor mu bunları? Hayır.
    Gerçek Atatürkçü bir zihniyet bunun farkına varmalı ve ADD gibi google için yasaklama başvurusunda bulunmalı.
    Uyan türk milleti! Atatürkç
    üyüm diyen gözaltına alınıyor.
    elbette kapatmalıyız bu google gibi siteliri”

    şakamısınız siz?? gerçekten koskoca google ın amacı bumu? siz ne biçim atatürkçüsünüz ya? medeniyet karşıtı, özgürlük, demokrasi karşıtı?? ben sizi okuyunca Atatürkçülüğümden şüphe ettim..gerçek Atatürkçü belgesi nerde veriliyor? sen mi veriyorsun? neye göre onaylıyorsun?? sansürü desteklemek ve dış mihrak paranoyasından histeri krizleri geçirmek baş şartları mı?? tüh yıllardır Atatükçü sandık kendimizi ama otoritelere bakılırsa değilmişiz???!!!

    Yazan : burcu, Tarih : 14 May 2009

  62. Bence bu siteyi kuranı bulup kafasından sallandırılmalı.

    Yazan : Koray Önelke, Tarih : 24 May 2009

  63. küçücük kızlara nikah kıyıp onlara din kisvesi altında tecavüz eden, her türlü sapıklığı yapan ve bu günde Atatürk’e dil uzatacak kadar aşağılanabilen insanlara ne ceza verilebilirki. Site kapatmak çözüm değil elbette. Ama bu adamların beyinlerindeki bu karanlık noktaları neyle ve nasıl kapatacağız? Siteyi incelediğimde dehşete kapıldım. Atatürk düşmanlarının daha neler yapabileceğini açıkça gördüm… Ama diyorum ki:biz burdayız.Onun ilkelerine sonuna kadar sahip çıkacağız.Ne mutlu Türküm diyene ve ne mutlu laikliği içine sindirirebilenlere…

    Yazan : Karabash, Tarih : 29 Haz 2009

  64. yav ne diyeceğimi bilmiyorum gerçekten ama ben ginede islamdan yanayım herzamanki gibi o bende müslümanım diyen arkadaşlara sözüm herkes ben müslümanım der ama önemli olan gerçek müslüman olmak bilinçli müslüman olmak öyle göstermelik klavye başında müslüman olmakla olmuyo bu işler belki burda olur ama öte tarafta olmayacağı muhakkak

    Yazan : fırat, Tarih : 29 Haz 2009

  65. -Hacı adlı ATATÜRK düşmanı mahluk…sen ATATÜRK’e ima yolu ile dahi hakaret edenlere;TÜRK CEZA KANUNU’N,DA’oldukça uzun süreli bir hapis cezası verildiğini anlaşılan ne duymuş nede okumuşsun…yukarıdaki yazın tamamı ile bir suç belgesi…COMRAD rumuz’u, ile yazı gönderen şahıstan hesaplaşmak için adres istemişsin. Neyse o şahıs muhatab olmak istememiş…şimdi ben sana adres veriyorum ve çok büyük bir sabırsızlıkla seni bekliyorum.(gerçi gelmesende seni bu ülkenin yasal görevlileri mutlaka bulacak)işte adres:EMEKLİ SUBAYLAR LOKALİ…BABAESKİ-KIRKLARELİ(TRAKYA)Adım başlıktaki gibidir.gel bakalım ATATÜRK düşmanı mahluk,ne menem bir efesin görelim.Seni burada büyük bir iştahla yüzlerce insan karşılayacaktır!!!bunların arasında ADLİYE katipleride var…Yada sen adres yaz biz seni heryerden aldırırız ATATÜRK’E..TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN KURUCUSUNA,HAKARET EDEN PİSLİK….Diğer arkadaşlara DUYURU:Arkadaşlar,ATATÜRK’e,hakaret edenlere’HAKARET ETMEK SUÇ DEĞİLDİR’ceza yasası ve,YARGI İÇTİHAT KARARLARI BUNU KESİN HÜKME BAĞLAMIŞTIR.O nedenle,ATATÜRK’e hakaret edenlere karşı asla çekingen olmayın…bu ülke kendi içinde şerefsizler ordusu barındırıyor…onları temizlemek artık kaçınılmaz oldu.

    Yazan : hasan akman., Tarih : 16 Eki 2009

  66. -hacı adlı mahluk’a…gerekli mesajı yazdım…şimdide sana(SİZ’İ HAKETMİYORSUN)yazayım erkan mahluğu!!!KEMALİSTLER-ATATÜRKÇÜLER-karın ağrısı derecesinde iğrenç ve mide bulandırıcı değildir,beyni-aklı-ağzı bozuk pislik…sen TÜRKİYE CUMHURİYETİ KURUCUSUNA AĞIR HAKARETTE BULUNDUĞUNUN FERKINDAMISIN(ima yolu ile)senin vahidettin köpeği gibi emperyalistlerin koluna girip kaçmadı bu ülkeden…bitmişti osmanlı şerat devleti 7 düvel gelip bir güzel kapladı yurdu…ATATÜRK onlara hoş geldinizmi dedi?erkan adlı mahluk?? kaçıp gittimi ülkesinden ATATÜRK??????? asıl sizin karın pardon BEYİNSEL AĞRILARINIZ(!)varki BU BİTİK OSMANLI ENKAZINDAN YENİ BİR ÜLKE YARATAN ATATÜRK’Ü SEVMİYORSUNUZ…nedir derdiniz? içinize neyi sindiremiyorsunuz? KARAÇARŞAFI-ŞERİATI-4 HATUN ALMA SERBESTLİĞİNİ-CÜBBELERİ-TEKKELERİMİ-özlediniz???? senide hacı adlı ATATÜRK DÜŞMANI mahluk ile beraber,BABAESKİ’ye beklerim(TRAKYA)bizim buralarda’TRAKYA’da,ATATÜRK düşmanı mahluklar çok güzel ağırlanmaktadır…bekleriz.

    Yazan : hasan akman., Tarih : 16 Eki 2009

  67. -Birkaç şerefsiz yobazı yakalatıp,içeri tıkdırdığım için,birkaç gündür yazamadım…ATATÜRK ile kaşıntısı olan ne kadar pislik varsa,yaşamım boyunca onları enselemek namus borcumdur…Emekli olmama karşın,hala kendimi bir yurtsever olarak görevli addediyorum…Davam ve dayanağım YASALARDIR…hiç bir ATATÜRK düşmanı it’in peşini bırakmam…sıra buraya ATATÜRK ile igili hakaret dolu yazılar yazan 2 idiot’a,da gelecektir…sırada onlardan öncelikli it’ler olduğundan,onları unuttuğumu sanmasınlar!!! Bakalım ne menem efe imişler?!Klavye altında’ATATÜRK DÜŞMANLIĞI’yapmak neymiş!? Bu ülke’nin kurucusuna sövmek neymiş!? her iki it’ten adres istedim…Vermediler,neyse canım önemli değil…illaki savcılar onları bulacak…TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN KURUCUSU:M.K.ATATÜRK’tür…TÜRKİYE LAİK BİR YURTTUR…ATATÜRK’e,ima yolu ile dahi hakaret etmek ‘SUÇ’tur.(Bknz:ATATÜRK ALEYHİNE CURUMLER;TÜRK CEZA KANUNU)

    Yazan : hasan akman., Tarih : 29 Eki 2009

  68. -LÜLEBURGAZ’daki fener alayı’ve,CUMHURİYET BAYRAMI,etkinlikleri muhteşemdi,TRAKYA’nın ATATÜRKÇÜ ÇAĞDAŞ İNSANLARI…Her daim olduğu gibi,yobazlara gerekli iletiyi gönderdiler…ATATÜRK’ün kurmuş olduğu;LAİK CUMHURİYETİ sevmeyenler,,,bu ülkeden Vahidettin iti gibi defolup gideceklerdir(kafirlerin koluna girerek)TÜRKİYE CUMHURİYETİ KURUCUSUNUN YOLUNDAN ASLA ŞAŞMAYACAKTIR…..ULUSAL COŞKUMUZ KUTLU OLSUN…..29 EKİMLER SONSUZA DEĞİN YAŞATILACAKTIR…..TÜM YURTSEVERLERE SEVGİLER…YAŞAMDA EN HAKİKİ YOL BİLİM VE TEKNİK YOLUDUR(M.K.ATATÜRK)

    Yazan : hasan akman., Tarih : 30 Eki 2009

  69. -Yurdun her karış toprağı kan ile sulanmadıkça;Düşman’a,terk olunamaz…….Emperyalistlerin uşağı olmaktansa;Atalarımızın oğulları olarak’ÖLMEYİ’tercih ederiz…yok olacak isek,böyle oluruz(M.K.ATATÜRK) İşte,karakter….işte YURT sevgisi….İşte cepheden cepheye koşan…yaşamı savaşmakla geçen….Tüm dünya’nın,hayran olduğu(sevmeselerde)örnek İNSAN…..Harfler,sözcükler,tümceler yetersiz kalıyor….Her TÜRK YURTTAŞI ANKARA’YA GİDİP,ANITKABİR’İ,VE DAHİLİNDEKİ MÜZEYİ GÖRMELİDİR.

    Yazan : hasan akman., Tarih : 6 Kas 2009

  70. Bunları yazan Allah’a havale ediyorum.Yazığı hakaretlerin 100 katını ona versin Allah.Gözleri kör,kulakları sağır olmalı bunları yazan biri Atatürk hakkında.Ama Atatürk’ün kurduğu bu topraklarda eline kolunu sallayarak gezmesini biliyor.Atatürk ve Cumhuriyetimiz sonsuza dek yaşayacak.Hacı rumuzu man kafa,kafanda Atatürk’le ilgili saçma,aslı olmayan şeyler uydurup kendi kafanda kötülüyorsun onu,o düşündüğün şeyler yok,yanlış yapıyorsun.

    Yazan : Muhammed, Tarih : 27 Şub 2010

Yorumlarınız