Didim Akbük Balık Avı

didim balık avı

Bir balık avı yazısı ile tekrar karşınızdayım. Geçen ay Çeşme Ildır’a balık avına gitmiştik ve blog’da bunu yazmıştım. Bu ay da Didim Akbük’e gittik avlanmaya. Ildır’da 8 kişiydik, bu sefer 11 kişi gittik.

Bu av için Kiraz’dan saat 00:30’da yola çıktık. Ekibin bir kısmı önceden Akbük’e gitmişti, bir kısmı da bizden sonra gelecekti. Yol üstünde Söke’de balıkçılara uğrayıp biraz zaman geçirdik, sabah 4 sularında Akbük’e varmıştık. Kahvaltımızı yaptıktan sonra teknenin açılacağı saat olan 6’yı beklemeye başladık. Bu arada limanı gezdik falan. Saat 6 gibi açılmaya başladık.

Akbük teknelerinin gittiği meralar 1 saatten uzun sürüyor. Ildır’da yol bu kadar uzun değildi. Av bittiğinde geri dönmek için 90 dakika yol geldik. Zaten yorucu olan balık avı bu sürelerle daha da yorucu oluyor. O yüzden bir daha Akbük’ü tercih etmeyebiliriz.

Meraya gittikten sonra oltalarımızı attık denize. Çok verimli bir av değildi ama boş da dönmedik. Çağlar kiloya yakın bir mercan tuttu, en iyi av buydu. Hazırladığım videoyu aşağıda bulabilirsiniz. Balık avında devamlı hareket halinde olunca diğer arkadaşları çok çekemiyorum. Yanımızda bir tane kameraman götürmek lazım aslında :) Sizleri video ile baş başa bırakıyorum.

2 Comment

1. Ali Mutlu says:

Didimi gezmeyi çok istiyorum ama iş yoğunluğundan dolayı bir türlü fırsat bulamıyorum. Bakalım önümüzdeki ay bir kaç kaçamak yapıp 3 arkadaş didime gelmeyi düşünüyoruz. Bu arada balıklar güzel duruyor.

2. […] Nisan ayının 8’inde cumartesi günü gittiğimiz balık avını videoya almıştım. Aslında gittiğimiz tüm avları videoya çekiyor ve youtube hesabıma yüklüyorum ama bloga her zaman yazmayabiliyorum. Bu avı da buradan paylaşayım dedim. Geçen Ocak ayında gittiğimiz avın videosu için tıklayın : Didim Akbük Balık Avı. […]